Måndag

Tjaba!
Vaknade vid typ tio och gick upp och gjorde pannkakor, kollade på Project X medans jag åt. Sen gick jag ut och målade lite mer på våran lilla stuga som igår. Men inte jättemycket för vågar inte förstöra nåt nu när pappa inte är hemma och så. Sen hamnade jag här. Ikväll blir det Norlie&Kkv på grönan, yeeey. Går dit med Melinda och Alice, tror jag? Haha. Jaja med någon blir det iallafal. Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra annars, alla börjar gymnasiet typ och jag börjar nian om 2 DAGAR! Herregud. Jaja nu ska jag göra något vettigt denna näst sista dagen på sommarlovet. Hoppas ni har det bra så skriver jag snart igen.
Kyssar!



Favoritlåtarna just nu, Fan vad bra de är!♥

Postat av: Julia Carnehagen

BELLA VI SES DÄR, WOHOOO!

Svar: Jaaaaaa
isabellaclaessons.blogg.se

2012-08-20 @ 13:04:18
URL: http://carnehagen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: