Lördag

Hej på er!
Det blev steakhouse för jag och Melinda var så otroligt sugna på kött igår, och fan vad gott det var! Ryggbiff med bea och Pommes är väl det godaste man kan käka, oxfilé slår nog ryggbiffen ändå om man ska ta det bästa. Jag och Melinda delade iallafall på en liten cheescake till efterrätt. Det var också skitgott! Sen åkte jag hem , kollade på film och käkade min chokladkola, så himla gott! Sen somnade jag.
Vaknade typ för nån timme sen och satte mig och tog bort MASSA bilder från min facebook. Hade lite många och JÄTTEMÅNGA fula från sjuan, haha. Så nu är de borta. Idag vet jag inte vad jag ska göra faktiskt, Melinda skulle spela bortamatch och skulle vara borta aslänge, synd! Får kolla om mina andra vänner är hemma. Haha jag vet att det verkar som att jag bara har Melinda som komis men vi trivs med varandra jättebra oh därför har vi varit med varandra typ heeela sommaren. Vi har dessutom haft jättekul och alltid gjort det bästa av situationen, no matter what. Så det har varit en sommar att minnas. 
Jaja nu ska jag väl käka frulle och sen hitta på något.
Förlåt till alla -> Skolan börjar om 11 dagar. Nedräkningen till nian börjar NU.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: