Igår och idag

Hej!
Hur är det? Bra med mig iallafall!
Igår vaknade jag och Melinda upp hemma hos mig efter att vi hade kollat hungerspelen och sätt på match dagen innan. Melinda skulle åka eftersom att hon hade match och jag skulle kolla på herrmatch Enskede- Landskrona på IP så drog mig också upp.Enskede förlorade tyvärr med 0-1 men fick världens upplevelse och tog foto med Henke Larsson, så det var kul! Efteråt hade vi match ooch stolt över tjejerna som var grymt duktiga och vann med 2-0! Med ett mycket fint spel. Sen drog jag mig hem för att käka och sedan dra på The Voice, kul som fan att träffa folk. Däremot blev jag lite besviken över en sak. Men det går över! Musiken var bra och det var helt enkelt en lyckad kväll med mina tjejer! 
Jag, Alice och Melinda drog hem vid halv ett tiden och snackade på tuben. Älskar dem!
Jag och Melinda sov hos mig.
Idag skulle vi egentligen åkt till grönan men det passade inte riktigt. Men det blir en annan gång. Istället gjorde vi lunch, åt glass och bakade morotskaka som jag tyvärr inte hann smaka för jag behövde åka hem. Med det gjorde ingenting. Jag åkte hem och hjälpte pappa att måla, åt hemgjord pizza och hjälpte till att måla igen. Men det började spöregna åt precis det hållet det inte skulle så jag tror att lite färg åkte bort också, Typiskt! Jaja jag hjälper väl pappa nån annan dag. Nu har jag iallafall duschat och ska väl kolla nån film eller nåt. Hörs!
Kyssar!

♥Bara kärlek till allt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: