Gårdagskvällen och idag

Sho bre!
Jävlar börjar skolan imorgon. Fuck också.
-
Jaja kvällen igår var askul, när jag kom till grönan skulle Jullan ställa sig upp och vinka till mig och då ställde sig ALLA upp. Haha var skitsvårt att hitta och fick minst tusen itchblickar men hittade iallafall fram till henne, Frida och Stina. Alice kom tip hel men hon kunde inte komma fram till oss men hon dansade med några andra lite utanför. Så mötte jag henne efter. Jag, Alice, Jullan och Stina tog och käkade donken efter, gott. Sen åkte vi hem, hann snacka lite med Jullan när vi var i Tallkrogen också, det var mys. 

Idag har jag inte gjort mycket, skulle måla men det är regn i luften så vågar inte chansa. Fixade mig istället fin och tog och fotade migsjälv med våran systemkamera, loveit. Blir så bra bilder. Jag hade på mig min nya tröja också så den kommer ni se på bilder här nere. Sen hamnade jag iallafall hära. Ska nog hem till natta och ko9lla film ikväll, American Reunion, eller hur det stavas står på schemat. Kul. Men sen drar jag hem och sover hemma för imorgon är det första dagen i nian. Fml. Fast det ska bli kul att träffa alla igen efter tio veckor. Men jag bloggar iallafall senare. 
Kyssar!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: