Från Hjärtat

2 år sen denna riktigt bra släpptes, kan hela texten. Hörnet style på den, åh madlove!♥

Hola mis amigos!
Sitter i min säng just nu och ska väl käka snart antar jag. Skola idag där vi först hade bild, sen mattediagnos och till sist film där vi såg Slumdog Millionare, sjukt bra film! Jag gick hem med Moa typ asfort för hade så himla ont i magen, vet inte varför men tror det var eftersom jag typ inte hade käkat så mycket utan bara en macka till frukost och pyttelite lunch i skolan. Men på lunchrasten gick iallafall vi tjejer till hörnet. Först var det lite öde men när vi sen fick rummet man spelar FIFA i var det så himla kul! Jag gjorde mål så jag och Alice vann mot Melinda och Fanny. Haha vi skrek så man måste ha hört på hela hörnet. Det var iallafall superkul. Börjar faktiskt tänka bort niorna nu, asså det verkar tomt och så men jag kommer nog glömma de snart och tänka på att vi är 9F nu. Störst, bäst och vackrast såklart. Haha, det ska bli världens bästa år!

Har iallafall kollat på film nu och vet inte vad jag ska hitta på i denna stund, läxor när mamma kommer hem iallafall, wihooo! Haha bloggar sen!
Kyssar!

Bästa bildkvaliten och jag sitter som värsta duden, men älska mina tjejer!

Heta Kenneth och Rille i bakgrunden!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: