Frågor

1. Vad heter du? Isabella
2. Hur gammal är du? 14, 15 om en månad

3. Vart bor du? Sveriges stolthet, Stockholm såklart!
4. Hårfärg? Brunt
5. Ögonfärg? Blå/Grön/Grå typ
6. Hur lång är du? 1,64
7. Kär?  Kanske..
8. Singel eller upptagen? Singel

9.Vad för killar föredrar du mest? Snälla, de som bryr sig och de som gillar mig för den jag är
10. Vad har du för mobil? iPhone 4
181. Om du vann en miljon, vad skulle du göra? Shoppa för en summa och sedan spara resten 

12. Favoritland? Oj jag vet faktiskt inte
13. Favoritfärg? Mörkblått, svart och vitt
14. Film? The Hungergames
15. Bok? Öh Hungerspelen där också
16. Killar eller tjejer? Killar
17. Vad gillar du mest med dig själv? Utseende: Leendet. Personlighet: Trevlig, pratglad och snäll hoppas jag alla tycker
18. Vad gillar du minst med dig själv? Utseendet: Låren. Personlighet: För blyg när jag träffar visst personer.
19. Nämn en person du aldrig skulle klara dig utan- Jag kan aldrig nämna en, hela min familj och mina vänner. 
20. En person du älskar - Mamma, pappa, och resten av min familj
21. En person du hatar-  Jag hatar ingen, fast jag borde hata en person.
22. Ut och festa eller myskväll? Jag festar ju inte så det blir väl myskväll, eller en kväll på IP, mitt andra hem♥
23. Saknar du någon just nu? OM jag gör
24. Vad är det bästa som hänt dig? Mycket.
25. Beroende av något? Min telefon
26. Ditt livs största misstag? Lita på en person, inte smart
27. Om du fick välja en enda person att umgås med resten av ditt liv, vem skulle det vara? Går absolut inte att välja
28. Har du några tatueringar? Nej
29. Piercingar? I öronen som de flesta :)
30. Vem är mest lik dig? Min syster tycker många fast jag tycker inte det
31. Har du någon förebild? Mamma och Pappa, genom allt
32. Vad ska du göra idag? Grönan ikväll!
33. Vad är det värsta du vet? Folk som ljuger och att jag har så jävlans otur
34. Vad är det bästa du vet?  Spela fotboll, oavsett
35. Vad åt du senast? Pannkakor
36. Vad vill du ha just nu? Pojkvän
37. Vad köpte du senast? Cola, cider och glass...
38. Vem är din favorit kändis? JUSTIN BIEBER och Messi♥
39. Favoritlåt? Krossa alla fönster- Maskinen
40. Tränar du? Brukar träna fotboll men har en korsbandskada och måste opereras så får inte träna någonting just nu.
41. När går du och lägger dig?  När det är skola, runt halv elva men somnar runt elva
42. Vad är klockan nu? 13.32
43. Är du nöjd med ditt liv? Inte just nu men oftast



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: