Förlåt

Tjaba!
Glömde ju att blogga på cupen men tänkte inte skriva så mycket om den. Det gick väldigt bra i början och vi var obesegrade i de första fyra matcherna men vi har alltid oturen att åka ut första matchen i slutspelet. Så det gick inte längre än till kvartsfinal. Men mina tjejer var ändå sjukt duktiga! Så stolt!
Jag kom hem i Söndags vid typ sex halv sju, gick och duschade och somnade vid typ åtta eftersom vi hade behövt gå upp så tidigt på cupen. I måndags var jag med Melinda i stan, käkade på donken, host standard. Snackade som vanligt och när hon är glad är jag. Älskar henne!
Tisdags åkte jag somsagt på kryssning med pappas släkt till Estland, eftersom farmor fyllde 70 år igår, så det var en tredagarskryssning. Jättekul och kul och trvligt att träffa alla. Så igår var vi i Tallins gamla stan, käkade lunch där och så. Mysigt. Sen åt vi middag på båten och farmor fick gå upp på scenen efterso hon fyllde år och så. Jättekul. Älskar verkligen min farmor så mycket! Hon är så stark!
Sen var det Disco typ och jag, Sofia, mina två kusiner Robin och Nathalie och min bonuskusin Emilia gick upp och dansade, haha jättekul. Men vi var väldigt trötta och lade oss typ vid två. Imorse gick vi upp och åt fulle och sen gick vi av båten och åkte hem. 

Ska äta middag med mamma och Sofia och sedan åka till min moster vars man fyller år, Mys! Så då får jag träffa mamma och hennes släkt ochså, har inte träffat mamma på länge så längtar!
Jaja men jag bloggar väl efter det eller imorgon. Hörs!
Kyssar!

Älskar de här tjejerna!♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: