Bekännelser om mig och skolan



Blev skoltrött av att bara vara i skolan idag.
Har gått i samma skolan i 9 år och 10 ska det bli.
Saknar de gamla niorna väldigt mycket men får göra det bästa av året.
Det kändes hur konstigt som helst att vara äldst i skolan och kollade efter de gamla niorna hela dagen och sen kom jag på att de inte gick där.
Kommer inte vara med på idrotten i skolan i hela nian.
Gillar inte min SO-Lärare, fattar ingenting på hennes lektioner.
Alla i min skolan f.o.m 96:orna har sett mig gå med kryckor.
Min mentor älskar mig.
Min klass är den sista fotbollsklassen i skolan, och heter ens klass 9F då har man makt på skolan. Då är vi störst, bäst och vackrast.
Älskade sista veckorna i åttan. Då jag och Melinda kände rätt många av 96:orna. Då man nästan inte gjorde något på lektionerna för att man ville bara ut i värmen och man hade inget att göra. Då klassen var som bäst.
Då hörnet var min bästavän♥
Haha Melinda du vet varför!
Förra 9F gick till hörnet och grät efter skolavslutningen 2012.
 
Jag kommer gråta så förjävligt mycket när jag går ut nian. Jag kommer sakna min klass så
mycket. Hoppas alla kommer gråta, killarna med. Så att de fattar att vi inte kommer gå i samma klass något mer. Det kommer aldrig mer finnas ett 9F på Gubbängsskolan.
Det kommer inte att gå!


MITT 10:onde OCH SISTA ÅR PÅ GUBBÄNGSSKOLAN.
DETHÄR ÅRET SKA JAG GÖRA DET BÄSTA AV.

Postat av: Nathalie - FOTO&DESIGN

Öh, "Jag HOPPAS att alla kommer gråta." Schyyyyssst..

Svar: Det är klart! Ska jag stå där ensam och gråta? Hahahahaah
isabellaclaessons.blogg.se

2012-08-24 @ 15:12:13
URL: http://torpenbergs.blogg.se
Postat av: Nathalie - FOTO&DESIGN

Ameh, det är ju som att bah. "Jag hoppas att alla får en knäskada, jag vill ju inte vara ensam omdet :O"
Tss, ya know what aj min.

Svar: Nej det är ju inte ens samma sak?
isabellaclaessons.blogg.se

2012-08-24 @ 21:26:37
URL: http://torpenbergs.blogg.se
Postat av: Nathalie - FOTO&DESIGN

Meen det var ett skämt Bullen.

2012-08-25 @ 12:26:54
URL: http://torpenbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: