28 agusti 2012

Hej!

Skoldagen idag var som vanligt. Började 10 och hade snack med Kerstin och Kenta om våra scheman som vi fick. Fyfan vad dåligt det var! Herregud.. Men vi ska iallafall bara ha det i två veckor och sen får vi ett nytt. Vi har fotboll och idrott på samma dag... Vad tänker Gubbängsskolan med? Sämst. Aja 1 år kvar bara! Sen hade vi No och Svenska, och sen fick vi sluta för dagen så det var chill. Kom hem typ tio i tre och var ashungrig. Så tog resterna från igår och skar upp lite avokado och mozzarela till. Det blev typ min middag eftersom min mamma ska ha styrelsemöte ikväll så får typ inte gå till köket på 2 timmar, oherregud.. Haha men nu ska jag mest chilla och lyssna på min nya droglåt, Fånga dagen- Södrasidan. Så fuckkking bra! Bloggar snart!
Kyssar!

Ser äckligt ut. Är skitgott faktiskt!


♥Södrasidan♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: