23 Agusti 2012

Heeej!
Var i skolan idag, hur tråkigt som helst. Had eförst möte med min mentor, IUP möte eller vad det nu heter och mamma var med. Sen drog jag till planaen där min klass spelade fotboll men gick upp och snackade lite med vår nya fotbollstränare och man fick fylla i något papper och så. Men det gick bra. Sen gick jag til planen och nu börjar alla iallafall hälsa och så. Kul kul, vi kanske blir en riktigt bra klass dethär året, (bättre än de förra niorna, som var typ alla lärares favoriter, och speciellt fotbollsklassen.) det tvivlar jag inte på. Men hallå, vi tar det lätt. Min klass är bäst!
Jag och Melinda åkte till farsta för jag skulle köpa ett lås till mitt skåp. Sen drog vi hem och jag har kollat OTH, ätit middag och gjort typ hälften av en uppgift vi fick eftersom vi är lediga imorgon. Men nu ska jag kolla lite mer på OTH sen på El clasico om jag har kanalen. Men bloggar senare eller imorgon. 
Kyssar!

.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: