22 dagar kvar

Heeej!
Sitter och kollar film atm.
Igår kom ju somsagt Melinda hem så jag fick träffa henne. Vi åkte in till stan för att ta en glass men det bärjade ju spöregna så vi tog en liten fika på espresso house, my! Har verkligen saknat henne så! Sen åkte vi hem till Melinda och hon tog ina fotbollskläder för att vi hade träning. Jag kollade på som vanligt. Sen dog vi hem till Melinda igen så hon kunde duscha och sen hem till mig för att käka, kolla film och sova. Imorse gick vi upp och bestämde os för att gå och köpa frallor i pjamaströja och shorts på Konsum. Haha så random. i käkade iallafall frulle och såg på världes sämsta film: Epic movie. Varning e inte pga sin dålighet, haha. Sen skulle Melinda dra för vi båda behövde packa eftersom vi åker till Helsingborg på cup imorgon, jag ska såklart inte spela men får vara suporter och coach. Haha. Skulle hämta en sak hos pappa och hade tur att de var hemma när jag kom dit för de var bara hemma för stunden, så fick träffa dem ochkså.Speciellt min älskade lillasyster Juia som sade åt mig at borsta tänderna varje dag innan jag gick hem till mamma igen. Sen har jag bara packat och käkat middag.
Tänkt på en sjuuuk grej också. Hahaha jag dör. Jaja ska fortsätta kolla film nu men det finns internet i Helsingborg så blogar väl påväg dit och där. Kolla in imorgon tack! Hare gött!
Kyssar

Älskar dig mest på hela jordklotet♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: