2012-08-17

Godmorgon solstrålar!
Ny dag, nya möjligheter.
Igår var jag somsagt med farmor och min Kusin. Det var trevligt och mysigt. Vi köpte thaimat och åt glass. Fick med mig tre småsaker också. Bild nedanför. Jag åkte sedan hem för att ta hand om min lillasyster. Vi kollade på Tarzan och sen var det dags för henne att sova. Jag fick ligga enm stund bredvid henne i sängen men sen somnade hon. Gick ner till mitt rum och upptäcker att golvet är fullt med flygmyror. Får värst chocken men dammsugar upp dem såklart. Går in i badrummmet och där är det jättemånga i duschen och badkaret så stänger dörren och går upp tills Anna kom hem. Men de är ju inte farliga iallafall. Låg i sängen ett tag tills jag somnade och vaknade sedan vid nio ungefär. Idag vet jag inte riktigt vad jag ska gära. Laget har match ikväll så den ska jag såklart kolla på. Ska iallafall gå upp och äta frukost och kolla på någon film nu. Bloggar senare.
Kyssar!

Ett luktsudd, haha. 24:- Akademibokhandeln
En creamy foundation, Reapris; 100:- Lindex
En bodysplash som luktar precis som hollister, 40:- H&M


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: